13.02.2016

LBA 2

Zostałam nominowana przez http://nowezycieheroski.blogspot.com/ dzięki za nominację :D
1. Twoje największe marzenie?
A.Chciałabym mieć mega ciekawe życie, pełne przygód, książkowe.
i B. Zwiedzić świat od bieguna północnego przez Peru po biegun południowy. Najpiękniejsze, najciekawsze i najważniejsze  miejsca
2. Twój ulubiony kolor to...
niebieski i zielony
3. Najśmieszniejsza sytuacja z dzieciństwa.
Był ślub mojej cioci a ja byłam jeszcze mała. Moja babcia była mną absolutnie zachwycona, więc postanowiła chodzić od osoby do osoby i mnie pokazywać i się mną chwalić. Nosiła mnie jakby przodem do gości tyłem do siebie + miałam duży kapelusz i moja babcia nie widziała co robię a ja postanowiłam pokazać się z jak najlepszej strony i do każdej napotkanej osoby robiłam najgłupszą minę jaką tylko potrafiłam.
Teraz zawsze po latach słyszę "O, pamiętam cię, jak byłaś taka mała i na weselu..."
4. Ulubione zwierzę.
koń
5. Skąd bierzesz pomysły na opowiadania?
Z pewnego niebezpiecznego, mrocznego świata do, którego sama czasem boję się zaglądać... mojej wyobraźni.
6. Co cię najbardziej motywuje?
Pozytywne komentarze ;) ;)
7. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
Różnej, od muzyki filmowej po klasyczny rock.
8. Lato czy zima?
Zdecydowanie LATO
9. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez osób, które kocham
10. Twój największy sukces.
(Super, będę mieć doła) Chyba nie mam na swoim koncie jakiś większych sukcesów...
11. Czego w sobie nie lubisz? (cechy charakteru itp. )
Jestem niezrównoważona psychicznie XD

Nominuję: http://esperanza-umiera-ostatnia.blogspot.com/

Pytam:
1. Skąd pomysł na fabułę?
2. Czy identyfikujesz się z bohaterkami o których piszesz?
3. Ulubiona piosenka?
4. Co myślisz o walentynkach?
5. Gdybyś była tańczącym żółwiem, co byś tańczyła? XD
6. Jaką chciałabyś mieć super moc?
7. Oglądasz jakiejś seriale?
8. Ulubiony instrument?
9. Co najbardziej w sobie lubisz?
10. Ranny ptaszek/ nocny marek?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic